چگونه از کلمات کلیدی در کمپین های تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟


کلمات کلیدی ابزاری بسیار قدرتمند در ایجاد و شکل دهی کمپین های پیامکی موفق به حساب می آیند.

تا کنون احتمالاً شما با عبارت کلمات کلیدی در بازاریابی پیامکی آشنایی پیدا کرده اید. متد منحصر به فرد بازاریابی پیامکی، این روزها بسیار محبوب شده و شهرت پیدا کرده است. دلیل آن هم بسیار واضح می باشد: این شیوه ساده و موثر می باشد. بنابراین افراد بیشتری هر روز به سوی آن جذب می شوند. چراکه مردم همه روزه بیشتر و به بیشتر با موبایل های خود ارتباط برقرار کرده و آن را همیشه در دست دارند.

اما این شیوه هم مانند دیگر شیوه های بازاریابی، کمپین هایی در خود دارد که برخی موفق تر از بقیه می باشد. هنگام ایجاد کمپین ها، یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه شود، کلمات کلیدی می باشد. استفاده از کلمات کلیدی موجب می شود تا پیامک انبوه ارسالی برای مخاطبین گوناگون ، مرتبط تر بوده و ارتباط بیشتری با علایق و خواسته های هر فرد برقرار نماید.

با بهره مندی از کلمات کلیدی در کمپین های پیامک انبوه ، شما می توانید به سرعت شماره تلفن مخاطبین خود را جمع آوری کرده و برای هریک از آنها اس ام اس هایی مربوط و مناسب ارسال کنید.

اما کلمات کلیدی دقیقاً چه هستند؟ می توان چنین بیان کرد که کلمات کلیدی قلب بازاریابی پیامکی را تشکیل می دهند. کلمه کلیدی یک کلمه منحصر به فرد می باشد که افراد به منظور برقراری ارتباط با شما، از آن استفاده کرده و با شما ارتباط برقرار می کنند.

به بیان ساده تر، یک کلمه کلیدی مشابه می تواند برای چندین کد کوتاه مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که این کلمه با کد کوتاه ادغام شود؛ این کلمه کلیدی که اغلب 5 تا 6 حرف یک عدد می باشد، به شماره تماس کاربر این امکان را می دهد تا به یک کد کوتاه پیامکی ارسال نماید. اصولاً کلمات کلیدی هستند که محصول، خدمات و تجارت را مشخص می کنند.

اما چرا افرادی که در تجارت خود از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند، باید کلمات کلیدی را جدی بگیرند؟
تبلیغات مردمی

به منظور آنکه صاحبین تجارت بتوانند کمپین های هرچه موفق تر و موثرتر ایجاد نمایند، می توان گفت که استفاده از کلمات کلیدی یک ضرورت می باشد. شما به کمک کلمات کلیدی می توانید اطلاعات گوناگونی را به سادگی از مخاطبین خود گردآوری نمایید. همین امر به شما اجازه می دهد تا مخاطبین پیامکی خود را دسته بندی نمایید و در نهایت بر اساس فاکتورهای گوناگونی مانند علایق، سن، جنسیت، پیشنهادهای مورد علاقه و مانند آن، برایشان پیامک هایی با محتوای مختص به آنها ارسال نمایید.

چنین امری موجب می شود تا میزان واکنش های مثبت به هریک از کمپین های شما افزایش پیدا کند و افراد احساس رضایت بیشتری نسبت به دریافت پیامک های شما داشته باشند. به مرور زمان مشاهده خواهید کرد که با استفاده از کلمات کلیدی صحیح و مناسب، میزان ثبت نام و پیوست به لیست سامانه پیامکی شما نیز تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. چرا که هرچه کمپین های شما موفق تر باشد، مردم بیشتر ان را به اطرافیان و دوستان خود معرفی و توصیه می نمایند.

ارسال پیامک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *