تفاوت های شماره های اختصاصی و عمومی در پنل اس ام اس چیست؟


مطمئناً تفاوت بین خطوط عمومی و اختصاصی باعث ایجاد سوالات بسیاری در ذهن افراد می‌شود و تاکنون سوالات بسیاری در این مورد از کاربران خود دریافت کرده‌ایم. اگر شما نیز می‌خواهید در مورد تفاوت شماره‌های عمومی و اختصاصی بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب را ادامه دهید.

خطوط عمومی

از شماره‌های عمومی فقط برای دو بخش ارسال منطقه‌ای (ارسال به بانک اطلاعاتی موجود در سامانه) و ارسال انبوه (ارسال به بیش از ۱۰۰ شماره) می‌توان استفاده نمود. این شماره‌ها، همانطور که از نام آنها مشخص است، در بین تمامی کاربران مشترک بوده و بنابراین قابلیت دریافت ندارند. همچنین توجه داشته باشید که این خطوط به صورت امانی در اختیار نمایندگان و کاربران محترم آنها قرار می‌گیرد.

خطوط اختصاصی

از شماره‌های اختصاصی می‌توان در استفاده از تمامی امکانات سامانه بهره برد. این شماره‌ها مختصاً متعلق به کاربر بوده و هیچکس دیگری از آنها استفاده نخواهد کرد. بنابراین علاوه بر ارسال، این خطوط به شما اجازۀ دریافت پیامک را هم می‌دهند. این یعنی با استفاده از خطوط مذکور است که می‌توانید اقدام به برگزاری مسابقه، نظرسنجی و … نمائید.

برای اطلاع از تعرفه و قیمت این خطوط می توانید به صفحه “تعرفه ثبت خطوط اختصاصی پیام کوتاه” در اطلس پیامک مراجعه کنید.

آیا می توان خطوط اشتراکی (عمومی) را به خطوط اختصاصی تبدیل کرد؟

خیر. خط اشتراکی یک شماره است که به صورت اختصاصی توسط ما خریداری شده و برای ارسال های انبوه و تبلیغاتی به چندین کاربر تخصیص داده و به اشتراک گذاشته شده است، برای همین این شماره اشتراکی نامیده می شود.

مجله

اطلس پیامکAuthor posts

اطلس پیامک سامانه ای قدرتمند برای ارسال ، دریافت و مدیریت تبلیغات از طریق پیام کوتاه می باشد ، سامانه پیامک تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که از طریق بستر اینترنت بدون نیاز به هیچ دستگاه جانبی و از طریق خطوط مجازی با روش های گوناگون پیامک ارسال نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *